Aydın Adnan Menderes Üniversitesi (ADÜ) Karacasu Memnune İnci Meslek Yüksekokulu (MYO) tarafından düzenlenen Kariyer Günleri kapsamında ‘Bana Masal Anlatma, Marka Anlat’ adlı seminer çevrimiçi olarak gerçekleşti.
Seminere, İşletme Yönetimi, Dış Ticaret, Turizm İşletmeciliği Programlarında okuyan öğrenciler katıldı. Dr. Öğr. Üyesi H. Önlem Ersöz’ün moderatörlüğünü yaptığı ve Manisa’da yerleşik bir şirketin kurumsal iletişim müdürü olan Hasan Tahsin Gürlek’in sunum yaptığı seminerde, iş dünyasında markalar ve markalaşmanın öneminden bahsedildi. Markanın tüketiciler nezdinde benimsenmesi için arka planında bir hikayesinin olması ve algı yönetiminin ihmal edilmemesi gerektiğinin ifade edildiği seminerde, Türkiye ve dünyadan başarılı marka örnekleri öğrencilerle paylaşıldı. Seminer, Yüksekokul Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Umut Tolga Gümüş’ün konuya ilişkin değerlendirmelerinin ardından Hasan Tahsin Gürlek’in öğrencilerle gerçekleştirdiği karşılıklı soru-cevap bölümü ile sona erdi.ADÜ’de ‘Bana Masal Anlatma, Marka Anlat’ semineri gerçekleşti
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi (ADÜ) Karacasu Memnune İnci Meslek Yüksekokulu (MYO) tarafından düzenlenen Kariyer Günleri kapsamında ‘Bana Masal Anlatma, Marka Anlat’ adlı seminer çevrimiçi olarak gerçekleşti.
YORUM EKLE
1
Türk Telekom’dan “İşin Geleceği Hackathonu”
2
Gurbetçi hayırseverler bakkalın veresiye defterini...
3
Çukurova "Hayır Çarşısı"yla köprü...
4
Afşin’de kırsal kalkınma aromatik bitkilerle...
5
Isparta Belediyesi tam kapanmada yolları asfaltlıyor
6
Hindistan’da can kaybında yeni rekor: 3 bin 689...
7
İki çocuk babası evinde ölü bulundu
8
Kayseri’de iki öğretmen vefat etti
9
Zehra Coşkunsu yuvada kaldı
10
Başkan Palancıoğlu yüzme sporcusu Yade Sezen’i...
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:25
GÜNEŞ
07:55
ÖĞLE
12:56
İKİNDİ
15:24
AKŞAM
17:46
YATSI
19:11