Haber Manşet Gazetesi

Türkiye’nin tanımının konuşulduğu zirve tamamlandı

EĞİTİM

DIŞİŞLERİ BAKANLIĞI VE DİPLOMASI VAKFI İŞ BİRLİĞİYLE DÜZENLENEN “TÜRKİYE’NİN TANITIMI STRATEJİLERİ ZİRVESİ” BİRÇOK BİLİM İNSANINI BİR ARAYA GETİRDİ. ZİRVEDE, TÜRK MARKASININ VE TÜRKİYE’NİN TANITIMININ NASIL YAPILMASI GEREKTİĞİ KONUŞULDU.

Dışişleri Bakanlığı ve Diploması Vakfı iş birliğiyle düzenlenen “Türkiye’nin Tanıtımı Stratejileri Zirvesi” birçok bilim insanını bir araya getirdi. Zirvede, Türkiye’nin tanıtımının nasıl yapılması gerektiği konuşuldu.

Dışişleri Bakanlığı ve Diploması Vakfı iş birliğiyle düzenlenen “Türkiye’nin Tanıtımı Stratejileri Zirvesi” birçok bilim insanının katılımıyla gerçekleşti. İstanbul Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekan Dr. Öğr. Üyesi Asuman Kutlu ve Yeni Medya (İngilizce) Bölümü Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Gözde Kurt Yılmaz, dezenformasyon ve kültürel diplomasi konularında sundukları bildirilerle zirveye katkıda bulundu.

Dezenformasyonun dış kamuoyunu hedef aldığında kamu diplomasisinin önemli bir boyutu olarak ele alındığını belirten Kutlu, “Yeni iletişim teknolojileriyle birlikte dönüşen kamu diplomasisi, dezenformasyonun hızla yayıldığı ve doğru bilgiye ulaşmanın hiçbir dönemde olmadığı kadar zor olduğu hakikat ötesi bir çağda dezenformasyonla mücadele çalışma alanlarını Kamu diplomasisi güvenlik politikaları için de hayati bir öneme sahiptir ve bu da, devlet ve devlet dışı aktörlerin uyguladıkları dezenformasyona karşı harekete geçmeyi gerekli kılmaktadır” ifadelerini kullandı.

"Türkiye’nin Tanıtımında Kültürel Diplomasi" başlıklı oturumda konuşmacı olarak yer alan Dr. Gözde Kurt Yılmaz ise kültürel diplomasi kavramını dünyadan ve Türkiye’den güncel örnekler üzerinden açıklayarak, Türkiye’nin kültürel diplomasi alanında yaptığı faaliyetleri değerlendirdi. Yılmaz, Türkiye’nin kültürel diplomasi alanında geliştirebileceği stratejilere ilişkin önerilerde bulundu.

Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.