Haber Manşet Gazetesi

Gıda Pazarlama Ödülleri FOMA’dan Tavuk Dünyası’na iki ödül

EKONOMİ

TAVUK DÜNYASI, BU YIL İLK KEZ DÜZENLENEN FOMA ÖDÜLLERİ’NDE İKİ FARKLI KATEGORİDE ÖDÜLE LAYIK GÖRÜLDÜ. MARKA “KENDİ TABAĞINI OLUŞTUR” LANSMAN KAMPANYASI İLE ‘FOOD MARKETİNG COMMUNİCATİONS-FOOD CONTENT MARKETİNG-LANSMAN’ KATEGORİSİNDE VE YAPAY ZEKÂ İLE TASARLADIĞI, BABALARIMIZA ÖZEL BİR DENEYİM SUNARAK ONLAR İÇİN ŞARKILAR OLUŞTURDUĞU “BANA BABANI SÖYLE” BABALAR GÜNÜ KAMPANYASI İLE ‘FOOD CONTENT MARKETİNG-AI’ KATEGORİSİNDE, GÜMÜŞ ÖDÜLÜN SAHİBİ OLDU.

Tavuk Dünyası, bu yıl ilk kez düzenlenen FOMA Ödülleri’nde iki farklı kategoride ödüle layık görüldü. Marka “Kendi Tabağını Oluştur” lansman kampanyası ile ‘Food Marketing Communications-Food Content Marketing-Lansman’ kategorisinde ve yapay zekâ ile tasarladığı, babalarımıza özel bir deneyim sunarak onlar için şarkılar oluşturduğu “Bana Babanı Söyle” Babalar Günü kampanyası ile ‘Food Content Marketing-AI’ kategorisinde, Gümüş ödülün sahibi oldu.

Türkiye’de ‘fast-casual’ restorancılığın öncü markalarından Tavuk Dünyası, bu yıl ilk kez düzenlenen ve Türkiye’de gıda ve içecek alanında faaliyet gösteren markaların pazarlama odaklı projelerinin değerlendirildiği FOMA Ödülleri’nde (Food Marketing Awards) iki ödül birden aldı. Marka, Food Marketing Communications başlığında yer alan Food Content Marketing-AI alt kategorisinde yapay zekâ destekli Babalar Günü şarkı hediye projesi “Bana Babanı Söyle” ile Gümüş ödülün sahibi oldu. Marka, aynı başlığın Food Content Marketing-Lansman alt kategorisinde ise “Kendi Tabağını Oluştur” yeni ürün sunum deneyim lansmanı ile yine Gümüş ödüle layık görüldü.

“Sektörde fark oluşturmaya devam edeceğiz”

Tavuk Dünyası CMO’su Ceylan Özmen, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Şirket olarak, misafirlerimize iyi yemek deneyimini yenilikçi uygulamalarımızla sunmaya önem veriyoruz. Markamızla özdeşleşen kocaman tabak konseptimiz ve farklı damak zevklerine hitap eden zengin içerikli menülerimizle misafirlerimize yenilikçi bir deneyim oluşturuyoruz. Bu yıl da misafirlerimizin isteklerinden aldığımız ilhamla yola çıktığımız ve yeni nesil bir fikir olarak sunduğumuz “Kendi Tabağını Oluştur” ürün sunum şeklimizin lansmanını yaptık. Böylece misafirlerimizin farklı lezzet seçeneklerimizi diledikleri gibi deneyimlemelerini sağladık. Bu konseptimizle FOMA Ödülleri’nden Gümüş ödül almamız bizi gururlandırdı” ifadelerinde bulundu.

Ayrıca, bu yıl Babalar Günü’ne özel olarak hazırladıkları yapay zekâ temelli projelerinin de ödüle layık görülmesinden duydukları memnuniyeti aktaran Özmen, “Misafirlerimize sunduğumuz kişiselleştirilmiş deneyimler menülerimizle sınırlı değil. Babalar Günü gibi özel bir günde, klasikleşmiş hediyeler yerine babalarımıza özel bir deneyim sunmayı amaçlayarak kişiye özel şarkılar oluşturduğumuz “Bana Babanı Söyle” projemiz de FOMA’da Gümüş ödülün sahibi oldu. Bu proje kapsamında özel olarak hazırlanan mikro sitemizde soruları yanıtlayan ziyaretçiler, babalarının karakterine uygun olan Tavuk Dünyası menüsü ile eşleşip yapay zekâ tarafından bestelenen özel şarkılarla karşılaştılar. Bu kişisel şarkıları mesajla veya sosyal medya sayfalarında paylaşarak babalarına hediye olarak gönderebildiler. Oluşturduğumuz etkileşim ve aldığımız ödüller bize içerik pazarlamasında da yüksek memnuniyet sağladığımızı gösterdi. Markamızı bu ödüllere layık gören tüm katılımcılara teşekkür ederiz. Bu ödüllerin verdiği motivasyonla misafirlerimizin geri bildirimlerinden de esinlenerek, yenilikçi uygulamalarımızla sektörde fark oluşturmaya devam edeceğiz” dedi.

Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.