Haber Manşet Gazetesi

MediaMarkt Startup Challenge Yarışması için başvurular başladı

EKONOMİ

MEDİAMARKT’IN GİRİŞİMCİLİK EKOSİSTEMİNİ DESTEKLEMEK AMACIYLA DÜZENLEDİĞİ “MEDİAMARKT STARTUP CHALLENGE” YARIŞMASI İÇİN BAŞVURULAR BAŞLADI. GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİNİ KURGULAYAN ŞİRKETLERLE, PERAKENDEYİ YENİDEN ŞEKİLLENDİRECEK GİRİŞİMCİLERİ BİR ARAYA GETİRMEYİ HEDEFLEYEN YARIŞMAYA 2 ARALIK 2024 TARİHİNE KADAR BAŞVURU YAPILABİLECEK.

MediaMarkt’ın girişimcilik ekosistemini desteklemek amacıyla düzenlediği “MediaMarkt Startup Challenge” yarışması için başvurular başladı. Geleceğin teknolojilerini kurgulayan şirketlerle, perakendeyi yeniden şekillendirecek girişimcileri bir araya getirmeyi hedefleyen yarışmaya 2 Aralık 2024 tarihine kadar başvuru yapılabilecek.

MediaMarkt Türkiye’nin girişimcileri ve girişimcilik ekosistemini desteklemek amacıyla bu yıl 7’ncisini düzenlediği “MediaMarkt Startup Challenge” yarışmasının başvuru süreci başladı. Bugüne kadar Türkiye başta olmak üzere dünyanın birçok ülkesinden başvuru alan yarışmaya girişimciler, 2 Aralık 2024 tarihine kadar başvuru yapabilecek. Yarışmada; “Perakende Satış Teknolojileri”, “Satış Sonrası Teknolojiler” “Kurumsal Dijitalleşme ile Çalışan Deneyimini Güçlendirme” ve “Sürdürülebilirlik ve Çevresel Etki Çözümleri” alanlarında, inovatif perspektifiyle fark oluşturan ve perakende dünyasını dönüştüren uygulamalar değerlendirilecek. Uzman isimlerden oluşan jüri değerlendirmesi sonucunda finalde yarışmaya hak kazanan girişimler, 15 Ocak 2025 tarihinde düzenlenecek Startup Challenge yarışmasında projelerini sunacak ve ödüle hak kazanan ilk üç proje belirlenecek.

Geçmiş dönemlerin kazananları MediaMarkt ile iş birliği olanağı buldu

MediaMarkt Startup Challenge’ın geçmiş dönem kazanan projeleri MediaMarkt’la iş birliklerine başladı. Geçmiş dönemin kazananlarından; mikro atık yönetimi, karbon ayak izi hesaplama ve raporlama hizmetleri sunarak, espresso granülünden ileri dönüştürülmüş ürünler üreten Wastespresso girişimi ile MediaMarkt, uzun vadeli bir iş birliğine imza attı. MediaMarkt, karbon ayak izini azaltmak amacıyla Wastespresso ile MediaMarkt çalışanlarının katılımına dayalı bir ileri dönüşüm projesi başlattı. Proje kapsamında MediaMarkt Genel Merkezinde biriktirilen kahve atıklarının yeniden kullanılabilir ürünlere dönüştürülmesi sağlandı. Türkiye’de ayrıca kazanan girişimlerden Buybuddy ve Udentify ile mağazalarında iş birliği yapan MediaMarkt; ayrıca AssistBox, B2Metric, Optiyol ve Qumpara gibi geleceğin perakende dünyasını şekillendiren girişimlerle de pilot çalışmalara imza attı.

Yarışmaya katılmak isteyen girişimciler, başvurularını 2 Aralık 2024 tarihine kadar mmstartupchallenge.com/ adresinden yapabilecek.

Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.