Avrupa’nın önde gelen elektronik perakendecilerinden MediaMarkt, online alışveriş deneyimini kişiselleştiren ‘‘House of AI’’ projesiyle SMARTIES Europe Ödülleri’nde 3 gümüş, 1 bronz ödülün sahibi oldu.
MediaMarkt, başarılı pazarlama projelerinin yarışarak ödüllendirildiği, Mobil Marketing Association (MMA) tarafından düzenlenen SMARTIES Ödülleri’nde, bronz ödülü ‘AI-Powered Audience Engagement’ kategorisinde, 3 gümüş ödülü ise ‘Web 3.0 Technologies Marketing’, ‘Innovative Use of AI in Advertising’ ve ‘Data Insights / Contextual Marketing’ kategorilerinde aldı.
Yapılan açıklamaya göre; MediaMarkt’a 4 ödül getiren “House of AI” projesi kapsamındaki, GPT-4 altyapısına sahip Anne AI, Yeni Yıl Hediye AI ve Sevgililer Günü Hediye AI gibi GPT-4 destekli hediye bulucular, online alışveriş deneyimini iyileştiriyor. MediaMarkt’ın hediye ve ürün bulucularıyla tüketiciler, arama sonuç sayfalarını tek tek incelemekle zaman kaybetmeden, markanın ürün yelpazesinde ihtiyaç duydukları ürünü bulabiliyor.